
Lyse, som leverer vår Altibox-tjeneste skriver i dag til oss:
«Vi har dessverre ikke kommet til enighet med TV 2 om en ny avtale innen fristen. Inntil denne er på plass, har vi ikke rettigheter til å sende TV 2s kanaler. Vi er lei oss for at dette rammer kundene, og vil gjøre det vi kan for å få kanalene på plass så raskt som mulig.»
De skriver videre:
«Inntil videre må beboere som ikke klarer seg uten TV 2, selv abonnere på TV 2 Play eller annen strømmetjeneste via mobil, nettbrett eller PC.
Kompensasjon og informasjon: Så lenge kanalene er borte vil vi tilby kompensasjon, som vi håper vil hjelpe på beboernes tålmodighet. Alle boenhetene får 50 ekstrapoeng, som allerede er tilgengelig på beboernes Mine sider. Poengene kan benyttes til å velge inn HBO Max eller Viaplay – eller noe helt annet. Utvalget finner du på https://www.altibox.no/privat/tv/innholdsoversikt/.»